System AWO
Czym jest System AWO?
System AWO (analiza, wdrożenie, obsługa) to innowacyjny proces, dzięki któremu obniżane są koszty prowadzenia firmy. Wdrażane są rozwiązania i monitorowany jest rynek usług ułatwiających prowadzenie działalności przedsiębiorcom w Polsce. System jest tak skonstruowany, że przedsiębiorca unika tworzenia w swojej firmie dodatkowego stanowiska pracy.
Ideą Systemu AWO jest to, aby właściciel skupił się na tym, co ważne w biznesie, zamiast wciąż zajmować się kolejnymi spotkaniami z różnymi przedstawicielami handlowymi. Wg badań marketingowych 70% przedsiębiorców jest przemęczona pracą we własnej firmie, a zadaniem Systemu AWO jest temu zapobiec.
Nasz specjalista staje się osobistym asystentem, do którego przedsiebiorca może się zwrócić, bez tworzenia dodatkowych miejsc pracy.
Czy System AWO jest dla każdego?
Niestety skorzystanie z Systemu AWO nie jest dla osób, które:
– nie chcą nowych rozwiązań związanych z obniżeniem kosztów dla swojej firmy,
– są zamknięte na nowe rozwiązania dostępne na rynku,
– uważają, że mają najlepsze rozwiązania, nie sprawdzając innych dostępnych na rynku.
System AWO jest idealny dla osób, które:
– są otwarte na wdrożenie sprawdzonych rozwiązań,
– chcą mieć więcej czasu na rzeczy naprawdę ważne w swojej firmie,
– chcą ograniczyć do minimum spotkania z kolejnymi doradcami,
– chcą mieć zaufanego asystenta, który pomoże wdrożyć indywidualnie dopasowane rozwiązania
optymalizacji kosztów, do ich potrzeb w danym momencie.
Jak będzie wyglądało wsparcie dla Twojej firmy ?
Współpraca jest podzielona na trzy etapy oraz została tak poukładana, aby przedsiębiorca pomimo mojego wsparcia,
miał wpływ na wprowadzane zmiany w jego firmie.
I ETAP
Czas: do 1,5 godziny spotkania zamiast 20h spotkań z różnymi przedstawicielami.
Obejmuje on przeprowadzenie analizy obecnej sytuacji firmy i określenie jej potrzeb.
II ETAP
Czas przygotowania raportu z analizy: do 7 dni
Etap ten obejmujeanalizę dokumentów kosztowych, wyliczenie i szukanie rozwiązań ułatwiających prowadzenie firmy wraz z obniżeniem jej kosztów. Przygotowanie raportu, dopasowanie i wdrożenie indywidualnych rozwiązań.
III ETAP
Roczne wsparcie i pełna obsługa, w razie kolejnych pojawiających się potrzeb
Etap ten obejmuje uzgodnienie dalszych warunków współpracy i rocznego wsparcia. Bieżace sprawdzanie potrzeb firmy, ich analizę oraz ewentualne korygowanie wdrożonych zmian w co dwumiesięcznych cyklach.
Bieżacy kontakt z indywidualnym specjalistą gwarantowany od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.