System ADW

woman, work, office

Czym jest rozwojowy System ADW?

System ADW (analiza, dopasowanie, wdrożenie), to proces wdrożeniowy indywidualnie dopasowanych do potrzeb firmy rozwiązań, których celem jest zwiększenie comiesięcznych zysków. Zawiera on kolejne elementy, takie jak: analiza potrzeb, dopasowanie odpowiednich rozwiązań oraz wsparcie w praktycznym ich wdrożeniu, aby możliwe było osiąganie postawionych celów w firmie.

Czy System ADW jest dla każdego?

Niestety skorzystanie z Systemu ADW nie jest dla osób, które:
– uważają, że już wszystko sprawdziły, co jest dostępne na rynku i nie wierzą w nic więcej,
– są zamknięte na nowe rozwiązania,
– nie lubią i nie chcą się rozwijać, 
– pomimo, że nigdy nie byli na żadnym szkoleniu twierdzą, że wszystko wiedzą najlepiej,
– nie są gotowi zaangazować się w proces rozwoju własnych kompetencji oraz nie chcą wspomóc rozwoju swoich
pracowników, aby móc osiągnąć stawiane sobie cele.

System ADW jest idealny dla osób, które:
– są otwarte na nowe możliwościrozwoju siebie i swoich pracowników,
– zależy im na podnoszeniu kompetencji,
– chcą wyróżnić się wśród konkurencji,
– są gotowe zaangażować się, aby osiągać stawiane sobie cele,
– cenią wiedzę praktyczną, wprowadzaną bezpośrednio do firmy,
– chcą, aby ich firma rzwijała się zamiast tkwić w jednym miejscu,
– ufają indywidualnie dobranym i wdrożonym rozwiązaniom praktycznym bardziej niż suchej wiedzy teoretycznej.

Jak będzie wyglądało wsparcie dla Twojej firmy ?

– przeprowadzimy dokładny wywiad i analizę potrzeb w Twojej firmie,
– przygotujemy podsumowanie analizy potrzeb wraz z dopasowaniem rozwiązań, jakie mogą pomóc wzbić się Twojej
firmie na wyższy szczebel i poprawić sprzedaż Twoich produktów/usług,
–  będziemy nadzorować przez ustalony wspólnie czas proces wdrożeniowy nowych rozwiązań w Twojej firmie
oraz u Ciebie i Twoich pracowników.

Jakie elementy uwzględnia analiza potrzeb wg Systemu ADW?

– zbadanie posiadanych kompetencjii przedsiębiorcy/właściciela firmy i  pracowników odpowiedzialnych za kontakt z klientem i sprzedaż,

– sprawdzenie efektywności stosowanych kampanii marketingowych na facebook’u  (jeśli takie są stosowane),

– weryfikacja fan page’a pod kątem efektywności marketingowej,
– weryfikacja wdrażanych dotychczas planów marketingowych (jeśli takie istnieją).

Szybki kontakt!
+
Wyślij!