Rozwój Indywidualny Pracowników

Pracownik, to też człowiek. Człowiek, który ma swoje doświadczenia, przekonania, nawyki, sposób komunikacji i odbierania świata. Bywa, że pracodawcy zależy, aby firma się rozwijała, zapominając o tym, że jego pracownicy to także ludzie, którzy często pomimo, że chcą i się starają realizować założone cele, mogą mieć problem z radzeniem sobie ze stawianymi przed nimi wyzwaniami. Często jest to kwestia ich wewnętrznych blokad, przenoszenia życia prywatnego do pracy, nieumiejętnośc radzenia sobie ze stresem i wielu innych elementów, które można przepracować, co w efekcie  znacznie podniesie jakość i efektywność ich pracy.  Proponując Rozwój Indywidualny Pracowników, pomagamy przepracować u nich to, co hamuje, blokuje, nie pozwala przynosić oczekiwanych rezultatów.  

Jakie są etapy kwalifikujące do rozpoczęcia Rozwoju Indywidualnego Pracowników?

 

1 Rozmowa z pracodawcą/przełożonym/pracownikiem na temat oczekiwań i zakresu wsparcia rozwoju indywidualnego.

2. Wybranie formy wsparcia indywidualnego – przedstawienie możliwości rozwiązania danego problemu przez naszego specjalistę oraz wybranie indywidualnie dobranej formy współpracy (na żywo/skype/zoom/inne)

3. Uzupełnienie dokumentacji i dopełnienienie formalności (podpisanie obustronnie zaakceptowanej wcześniej umowy oraz dokonanie płatności).

4. Ustalenie terminu pierwszej sesji z pracownikiem.

5. Rozpoczęcie współpracy i bieżące realizowanie warunków umowy Rozwoju Indywidualnego Pracowników.


Jakie formy pracy są stosowane podczas sesji Rozwoju Indywidualnego Pracowników?

 

Formy pracy Rozwoju Indywidualnego Pracowników dopasowane są indywidualnie do potrzeb danego pracownika, jego problemu, wyzwań i efektów jakich oczekuje. Są wśród nich m.in.: coaching, hipnoterapia, szkolenie indywidualne w zakresie umiejętności miękkich jak i sprzedażowych.  Zostają one dobierane na bieżąco podczas prowadzonych spotkań. Jeśli pracownik nie życzy sobie lub obawia się wykorzystania zaproponowanej metody, najczęściej jest możliwość wykorzystania innej,
w celu uzyskania tego samego efektu.

 

Jak długo trwa pojedyncza sesja?

 

Sesja Wsparcia Indywidualnego najczęściej trwa między 60 a 120 minut.

Czas trwania spotkania nie jest dokładnie przewidziany, ponieważ każdy problem i każdy człowiek jest inny. W zależności od stosowanych narzędzi, u jednego pracownika przepracowanie jednego problemu lub jego elementu może trwać 70 minut, u drugiego 85, a u trzeciego 110. Pozwala to zapobiec sytuacji, w której klient mógłby zostać pozostawiony po sesji w trudnych emocjach, z którymi niełatwo byłoby mu samemu sobie poradzić. Dzięki granicy 60 – 120 minut, klient pozostaje całkowicie bezpieczny, a temat z danego dnia może zostać zamknięty.


Ile sesji Rozwoju Indywidualnego Pracowników jest konieczne?

 

To, ile sesji jest niezbędnych w danym przypadku, zależy od problemu i wyzwań, z jakimi zmaga się pracownik. Zdarza się, że wystarczające będzie pojedyncze spotkanie, ale też może się zdarzyć, że niezbędna będzie półroczny cykl spotkań. Abyśmy mogli odpowiedzieć na to pytanie bezpośrednio Państwu, zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, podczas ktorej sprawdzimy szczegółowe potrzeby wsparcia indywidualnego pracownika.


Szybki kontakt!
+
Wyślij!